BIG comedy!!

I julas så fick jag en riktigt rolig julklapp av maria. Fick biljetter till Bigcomedy i uppsala, som vi skulle gå på! Med några av sveriges bästa komiker (om ni frågar mig) bla. Johan Glans (min idol), David batra, Henrik schyffert osv... Och igår var det ääntligen dags för showen! I uppsalas universitets aula!

GRYYYM SHOW!!

MEN, det bästa av allt var, att efter showen var slut så stannade vi kvar ett tag för vi orkade inte trängas och vi kanske skulle få en skymt av någon av dom, men det fick vi ju inte såklart. Så istället gick vi ut på kortsidan där deras turné buss tydligen stod och vänta på dom.. Självklart så går Schyffert förbi oss, och Självklart ropar jag HEENRRIIIK! och springer fram till honom (med mia i släptåg) Vi hälsar på honom, tar kort med honom och kramar honom:) Han var jätte trevlig!!! Sen börjar vi gå mot bilen men, vi kunde ju inte bara gå utan att tagit kort med GLANS!!!! så vi springer tillbaka och haffar honom också! självklart ställde han upp på kort med oss men han var riktigt trött:) haha!  

haha, så nöjda och belåtna som vi blev, kunde vi sen gå till  bilen och åka hem med världens största leende på läpparna och hålla en vädligt värdefull kamera i handen!

Henrik Schyffert & jag

/g

Kommentarer
Postat av: Sara

fick du ingen bild på schyffert - han är en gud =)

2009-04-27 @ 18:23:02
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Sara

yeeeey, bara för mig =)

2009-04-27 @ 23:36:38
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Mia-fia!

wiiiiie! :D TACK för i söndags honey!:)<3 de va jätte mys med "waynes"-middagen innan också ;)! hihi fatta du? :D



PUSSSSS älskling!<3

2009-04-28 @ 22:22:43
Postat av: Mia-fia!

wiiiiie! :D TACK för i söndags honey!:)<3 de va jätte mys med "waynes"-middagen innan också ;)! hihi fatta du? :D



PUSSSSS älskling!<3

2009-04-28 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0