hard work work..

Var ju som sagt i uppsala idag med maria som skulle hitta sin klänning tills på fredag! Gick bättre än vad jag trott, hitta hennes party-födelsedags-blåsa redan i första bästa affär vi gick in i, nämligen Gina tricot:) gina kan man nästan alltid lita på!! Jag är super glad eftersom jag hittade två fina/söta par skor, verkligen behövligt!! Vi fick gå på staden i turbo-fart eftersom jag skulle hem och jobba igen kl 14!

Kom nyss hem från jobbet, och jag fick även mitt SOMMAR-SCHEMA idag!!! äntligen! egentligen borde jag inte vara så glad som jag är, eftersom jag jobbar i stort sett 100 % hela sommaren... Men...pengar!! så får nog börja förbereda mig på välidigt få, ligga-och-pressa dagar, hej hej blekfis? och bli en arbetsmyra.. jaja lite kommer jag ju vara ledig såklart!:)


Imorgon är det en stor dag:) Mia fyller ju 20!!!

/g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0