Lugn dag= Skön dag.

Som jag trodde så blev det en hel del prat om resan men också en hel del annat, kändes som våra munnar gick i ett hela tiden, hade mycket å prata om:) Grattis till nya jobbet också gumman!!! så himla skönt för dig! Vi börja gå en sväng på stan och köpte varsin sak! Jag, en kort svart glans jacka, och elin, ett par riktigt snygga björnborg tygskor!
senare drog vi hem till elin ett tag och åt och va ute på låång promenad! vääldigt skönt och välbehövligt! Jag sa att jag skulle börja gå ut å gå mer , dom dagarna jag är hemma o inte jobbar elr ngt annat, Hmm undrar om de komemr bli så? ?? HOPPAS! det är ju så skönt egentligen... Tack för en mysig dag vännen!

Fick även receptet på väääärldens godaste bananabread som elin bakat! MUMS!
Måste försöka ta tag i det o baka någon dag! Det väcker minnen det! Fick även en till jobb tid imorn, skönt! lite klirr i plånboken är inte fel och behövs mer nu än aldrig förr!!

Men vart tog solen vägen?

nepp, nu måste ja åka och leka chaufför igen!


/g

Kommentarer
Postat av: Sara

Hör av dig till mig om du vill ut och gå någon dag =). Jag hänger gärna på!=)

2009-04-16 @ 17:05:16
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0