movie night, after work.

YEES! jag klarade en rätt jobbig kväll på jobbet! skönt att vara hemma. Stack til jobbet med världens huvudvärk-som höll i sig läänge! men men 5 timmar avklarade, så jag ska inte klaga!

Snart kommer gurra och maria förbi så ska vi dra på en film! Tror det blir The reader, eller Yes man? jaja, nice med lite filmkväll så här på en fredag kväll efter en (riktigt?) HÅRD arbetsdag;) haha!

Fick ett sms av mia nu; åker och köper lite snask på maxi, sen kommer vi!    
ME LIKE! + att glass & jordgubbar väntar här hemma ! Ha en bra fredagkväll alla! det ska jag ha! 

  





Kommentarer
Postat av: Sara

Yes man tycker jag är bra=)

Plus att Danny Masterson är med ;D

2009-04-18 @ 00:10:27
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Matilda

bra val gabban! the reader är bra, men väldigt udda och konstig.. yes man är the best :) SAKNAR DIG <3

2009-04-20 @ 01:53:37
URL: http://matildasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0