pigg, pigge, piggelin

Sitter här och myser i soffan framför tvn i mörkret med mamma! jag har varit super snäll och gjort varsina stora knäckebröds-mackor med ost och tomater på till oss, och såklart- en varsin stor, varm & rykandes kopp te! mmm! så himla gott! jag kan bara inte vara utan te, minst 2 ggr om dagen, MINST! haha vad gör man inte om man inte tycker om kaffe? jag är addicted av te, men det är ju så gott!!:)

Imorgon ska vi alla tjejerna som sagt hem till mia på förfest eftersom hon fyllt 20!! Så där blir det välkomsdrinkar, smörgås-snittar, musik (dj-anläggning haha), piggelin-drinkar -för min del, bästa tjejerna och en förhoppningsvis super lyckad kväll! men kan ju inte bli annat med ett toppen gäng:) Sen vidare till olles antagligen och sen utgång! Nu vill jag bara att det ska bli fredagkväll, ska bli grymt kul!


saknar dig matilda strandberg,
hade blivit en bäst kväll om du vart med såklart!
vi kommer sakna dig imorgon.
(& saknar "dagen-efter", STORT Oboy glas&goda rostade mackor:)
sovgott!
 /g


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh ja saknar dig me gabbe!

Hade så jätte gärna velat vara med er igår! :(



Men snart är ja hemma igen :) hihi





Love u girl!

2009-04-25 @ 17:53:41
URL: http://matildasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0