Elin till Umeå.

Hon åker på lördag, hon ska verkligen flytta. Blandade känslor vill jag lova - konstigt, för att jag inte riktigt kan förstå just nu att vi ska vara så otroligt långt bort ifrån varandra, under så lång tid. Glädje- för att jag är så oerhört glad för hennes skull. Sorg- för att vi inte kommer ses särskilt ofta. Lycka- för jag vet att utbildningen kommes passa henne perfekt!

En väldigt stor positiv grej med detta är givetvis att jag har både Elin och min syster på samma ställe, och för tillfället faktiskt i samma lägenhet! Samma utbildning, samma mysiga student stad.

Men som sagt, tror inte jag förstår riktigt vad som håller på att hända. Min barndomsvän, min reskompis, min älskade vän ska flytta ifrån mig! du är modig.



<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gullig du är!

JAG KOMMER SAKNA DIG!<333

Allt känns så overkligt!

2009-08-27 @ 21:45:43
Postat av: sosso

Vi kommer sakna dig mer elin!!!

2009-08-28 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0