En perfekt dag.

Veckans enda lediga dag spenderades med dom bästa, och var verkligen helt underbar! Jag började dagen med att hämta upp Ida & nathalie och körde (nästan) raka vägen ut till bresse beach!! Där låg vi och stekte hela dagen, några fler kom och joinade, bla milla o maria! efter ett tag blev det bara jag o mia kvar som låg kvar enda tills kvällen. Sen drog vi och köpte kött mm, och mötte upp alla brudarna hemma hos nathalie på landet! Grill-pool-tjej-kväll!! badade i poolen och åt mycket god mat:) PERFEKT sommarkväll!

Nu är jag på jobbet med nathalie, som gör sig iordning inför fest! ha ha! ja, vi jobbar också! slutar om en timma. riktigt skönt! JAG ÄLSKAR SOMMAREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0