bake a cake

..borde ta och baka den där underbart goda kakan som jag tänkt göra sen vi kom hem från resan nu. Banana bread, fick ju receptet av elin som hon hittat och allting, vi åt det i australien. riktigt gott! Måste nog ta och åka till affären och köpa mig ett par bananer? Australien är ju landet som har fattat det där med bakning, dom hade så grymt mycket goda kakor, tårtor i alla former, munkar, chokladbakelser, pancakes, ALLT! jag skulle blivit smällfet om jag stannat längre! ha!

Blev ett väldigt onyttigt inlägg. Nu är det handbollsträning.
/g


Kommentarer
Postat av: Elin:)

Tycker verkligen du ska baka det! är så himla smaskens! men glöm inte att bananerna verkligen måste vara bruna innan du bakar! :P

2009-06-01 @ 20:02:14
Postat av: gabbe

jaaa:P jag måste ta tag i det nu, du har ju hunnit baka flera omgånger nu! jag ligger efter!! haha det ska jag inte glömma;) riktigt övermogna;)

2009-06-01 @ 21:49:52
URL: http://gaabriellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0