imorgon för 1 år sen.

Imorgon är det studenten för årets 3.or. tiden bara rinner iväg, känns ju fortfarande som jag själv går i trean och att vi nyss var på mösspåtagningen i idrottshuset.. alla rundvandringar.. student dagen! Planerna för imorn är att jag drar in till stan med nattis efter hennes jobb, kollar på studenterna, senare hem till A på studentmottagning! Runt 7 träffar jag upp maria för att sedan ta oss till inflyttningsfesten! Sen stadsfesten såklart. Känns som att det kommer bli en bra fredag imorgon. Kommer dock kännas konstigt att det inte är vi som är studenterna och har studentmössorna på oss..



STUDENT 2008.

ja, imorgon är det dagen för ett år sen. Dagen då jag tog studenten, vilken dag det var!
Ge dom bra väder imorgon nu.

godnatt
/g



Kommentarer
Postat av: Sara

det är sjukt.

2009-06-05 @ 10:16:21
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0