Studentdagen, inflyttningsfest, stadsfest!!

Gårdagen blev lyckad. Vädret var inte det bästa, orkanvindar, kallt och mulet. men? Oavsett väder så tar man bara studenten en gång, och tror inte någon egentligen bryr sig om vädret på studentdagen. Studenten är ju studenten. Dock kallt för oss som tittade på. Jag började dagen med att titta på studenterna som åkte sjungandes på stan. Skulle ljuga om jag sa att jag inte var avundsjuk och fick nostalgi känslor! Var där med, adam nattis, sen träffa vi på elin&sebbe. Efter student-tåget åkte jag hem till N&A och vi fixade i ordning oss inför Affes student mottagning. Mycket trevligt.

Senare runt 8 åkte jag in till Elin&sebbes lägenhet. INFLYTTNINGSFEST, dagen till ära. :)
Sen gick vi iväg några st till olles, senare stadsfesten såklart. Det var folk. mycket folk. Trängdes bland alla studentmössorna i dimman. . Den vanliga kebaben avnjöts i Millas&Mattes lägenhet. sen sova. !

Idag har det var fullt upp sen 7 i morse. samanfattningsvis;
hunnit bli intervjuad av radion nere på stan (sliten & pigg? som jag var) hämtade upp saker, lämnade saker, fram och tillbaka till tågstation 2 ggr. Promenera bort till N och A,  åt en trevlig lunch vid hamncafet med Emma och maria. senare kom dom andra och sällskapa. Skjutsade hem A, och tillbaka igen, lämnade honom. Sen hem till mitt kära hem. Sov. vakna. fotboll. vad hände Sverige?

Vem vill jobba istället för mig imorgon bitti?
/g


Kommentarer
Postat av: Sara

det som hände var micke nilsson. när var han någonsin bra? ^^

2009-06-07 @ 07:44:56
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0