05-05-09

Väldigt bra jobb-dag, idag!! Jobbade hela långa dagen från 7.30-16.30 med nattis! så tiden bara rann iväg i jämfört med igår!! + att maria gick intro på en annan avdelning idag som jag hälsade på lite mellan varven! Idag var det kul att jobba, mer sånt!

Nu väntar jag på att mia ska sluta sin intro, efter det kommer hon nämligen hit & tittar på Dh med mig och en skrapning av triss lotten vi vann sist! Håll tummarna för vinst !!

Jobbar samma tid imorn, med nattis, YES:), & ja, jag har lite träningsverk idag...


Slänger in en bild från valborg också!



Järngänget.<3


/g


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja jag är nöjd med den, men tyvärr har jag tappat den i golvet för många ggr. är du nöjd?

2009-05-06 @ 09:08:43
Postat av: Matilda

Åhh va fina ni är mina söt vänner! saknar er så himla mycket! men nu är de midre än 4 månader kvar :)

pussss <3

2009-05-06 @ 20:03:40
URL: http://matildasresa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ååhh vilka fina underbart söta vänner jag har! saknar er så himla mycket!

pusss<3

2009-05-06 @ 20:05:35
URL: http://matildasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0