another sunny day

Idag är det en riktig sommardag! Sola, pressa, njuta står på listan idag! Äntligen!
Underbara ledighet.

Helgen som varit har varit perfekt! Började lördagen med att åka in till the big city, stockholm, där jag träffade lite folk, bla jonas från australien (som var i sverige över helgen på besök) pratade mestadels minnen från resan. Härlig dag, träffade även malin och syster en sväng! Gick ut på djugården mot grönalund. Fint! Häligt sol väde rblev det också. På kvällen tog jag tåget hem mot enköping, tog bilen till elin/sebbes place och träffade dom och klara som var mitt inne i robbinson! :) Efter robinson hämta gurra upp mig & vi drog till nattis och adam.. Blev lite drick & Lips på det och sen vidare till o'learys. Sen hem runt halv 2.. Sen upp och jobba 6 dagen efter. Inte så kul. Men gick väl bra. Söndagskvällen spenderades hemma hos maria framför Rallybrudar! :):) Kom nyss därifrån eftersosm m måste jobba.. själv ligger jag i solstolen och har en underbar dag framför mig.

Take care.
/g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0