onsdag igen.

Jobb-dag idag, 7-16, tiden gick, förvånansvärt, väldigt fort -trots många arbetstimmar. Passade på att sova på rasten, mycket skönt & rejält behövligt eftersom jag hade världens huvudvärk innan. Efter jobbet stack jag hem och bytte om till träningskläder - gav mig ut och sprang ca 4 km. Passade på med en gång, innan jag hann känna av  tröttheten som lätt kan smyga sig på efter en dag på jobbet. Var så himla skönt efteråt. Nu känner jag mig duktig & ska bara lata mig resten av kvällen! Vill ha helg nu, tack.

/g


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja de är verkligen skönt att träna såhär:) vill gå ner lite innan ja kommer hem, vill komma hem snyggare än ja va när ja åkte ;) får se om ja lyckas :)

Bilder kommer såfort kameran är lagad! hoppas de går snabbt!

pusss <3

2009-05-06 @ 22:52:17
URL: http://matildasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0