sol plus strandtennis.

Tog en lååång underbar och oerhört upskattad sovmorgon idag. gick väl upp när jag blev väckt av maria runt kl 11. Till min glada förvåning var det ju strålande sol utanför med inte ett endaste moln på himlen. så det var bara fort upp och snabbt ut!!! Efter ett tag kommer maria och gör mig sällskap! Strandtenniset kom fram för första gången i år! kul kul. Nu sitter hon brevid mig här och plinkar på min gitarr, snart plinkar vi tillsammans på någon stor scen inför miljoner! ha.

Blev förbannad idag btw, men blev minst lika glad igen ca 30 min efter då jag hade missupffattat allting. Fick en löneförhöjning på 5 kronor. äntligen. känns lite lättare att gå till jobbet idag. Även fast det inte börjar gälla förens mitten av juli.

Snart börjar vi båda jobba. Båda börjar kl 16. Hardworkers , ha ha.

/g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0