kidnappning.

Haalllåå!

Nyss hemkommen från en fullspäckad dag med m&g. Jag och gurra skulle som sagt kidnappa mia idag, och det gick precis som det skulle! allt gick bra och mia var såååå bortfintad och bortkommen! Hon hatar att inte ha kontroll/makt. haha.  Först tog vi henne till bowlingen i fyrishov i uppsala. sen drog vi med henne (forfarande ögonbindel) till fyrisån och packade upp världens godaste picknick på en stor filt + klassiska picknick duken!! Super gott. Låg kvar några timmar och solade, sen gick vi lite på staden. Senare hem till kära enköping och åt en god middag på vita elefanten + dessert!
En bra dag idag:)


Imorgon, Jobb & åter jobb!
handbollen, förses. börjar äntligen imorgon också! efter en månads uppehåll. skönt!

Nu ska jag deklarera! Ute i sista stund. jag vet. men bättre sent än aldrig?
/g

Kommentarer
Postat av: Mia-fia!

Gaaaaah!!! KONTROLLFREAK!! ;)

Men TACK för en helt underbar dag! Såååå mys!

med mina älsklingar! :D

riktigt mys!<3

jobbigt för dej att jag är bättre än dej på bowling;) hihihihihihihihihihihihihihihihihihihi!! moaaaahahahaha! mooooaaaahahahahaha! ;)



Underbar dag!<3 Älskar när ni överraskar mig sådär! ni är bäst! :D

2009-05-03 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0