Lovely weather.

Älskar sverige just nu. Svensk vår/ för-sommar. Solen steker. Inte ett moln på himmlen! kan det bli mycket bättre nu? Snälla låt det fina vädret hålla i sig. bara lite till. Jeans-shortsen, flipflop/ sommar skorna, linnet åker på och koftan, jackan och alla lång byxor/leggins åker av! Välkommen svenska, underbara, sommar? sol! Its lovely!

Dagen började med att ligga och steka som vanligt, sen hämtade gurra upp mig & vi åkte in till enköping. Vad vi gjorde där kan jag tyvärr inte avslöja, med tanke på att maria antagligen kommer läsa bloggen. Kan säga att vi var väl där 1-2 timmar, när vi sedan begav oss hem till mig igen, vad vi gjorde hos mig är också hemligt. mia får veta imorn!:) Sen drog jag, gurra och syster och kollade på fotbollen, tog med oss filt som vi satt på i gräset & en daimstrut i handen. tyvärr, lite mindre bra match.. Men skönt var det!

Nu är det dags för årets andra grillning!!! grillspett!! med familjen.
Senare blir det såklart, Robinson på tv! Ha en bra kväll!
/g


Kommentarer
Postat av: Mia-fia!

VA FAAAAN HAR NI HITTAT PÅ?????????!!! blir ju tokig!!! maria with no power = worthless!!! buhuhbuhuuu!

2009-05-02 @ 18:28:58
Postat av: g

mohahaha! ja, hur känns det egentligen? det händer ju INTE direkt ofta... :) lugn , du får ju veta imorn! <3

2009-05-02 @ 18:57:13
URL: http://gaabriellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0