Natten blir till dag.

Nu måste jag gå och lägga mig med störrt! Jag ska ju jobba natt inatt! För allra första gången. Hmm undrar hur det ska gå, men borde inte vara några större problem eftersom jag är en natt-människa av mig! Men är nog bäst att sova lite nu på dagen för säkerhetens skull. Ska faktiskt bli lite spännande. Ovanligt! när alla andra ligger och sover, är jag vaken och jobbar!

Idag åkte jag till uppsala själv, för att inhandla mina sista presnter till syster som fyllt år! Är riktigt nöjd faktiskt, hoppas hon blir glad! Sen så har jag även försökt att fixa till Matildas blogg så mycket som det går, tror jag börjar bli klar nu. Orkar hur som hellst inte fixa & trixa mer på den idag. :)

Nu; Först mat, sen sova! sen vakna runt 20.00 och äta middag/ Frukost? haha!:)


See ya:)

/g 

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Jag föredrar att att jobba natt :) Jag älskar det! Ska jobba natt i 10 veckor i sommar! :)



Det kommer gå super! :) någon timma blir supertufft, men sen blir du övertrött så blir du superpigg!:D

2009-05-12 @ 16:52:35
URL: http://joulukuu.blogg.se/
Postat av: Matilda

hoppas du inte ser några spöken ;)



Tack för att du fixar min blogg! den är super fin :D lov ya! <3

2009-05-12 @ 17:23:33
URL: http://matildasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0