pannkakstårta.

Att jobba natt gick ju hur bra som hellst! Jag blev inte ett dugg trött, ok, kanske runt 3 men sen försvann det igen. Det bästa med allt var nog att det började bli ljust ute redan vid halv fyra! Så var ju inte direkt mörkt ute speciellt många timmar! Sen gillar jag även tanken och idén med att man gott kan ligga och vila en stund mellan varven framför teven (även fast 4:an inte har de bästa programmen en vardags-natt).. Gick nyss upp nu, har sovit sen kl 8  imorse. Vad skönt med en ledig dag, såhär mitt i veckan!

Gjorde den här tårtan när maria fyllt år till henne. Vem tänker inte sommar??
Älskar pannkakstårta! Enligt mig, ett måste på födelsedagar.


                           


/g



Kommentarer
Postat av: Sara

vi får prata på torsdag, kommer du på träningen då? :}

2009-05-13 @ 16:27:58
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR bloggen :D du behöver inte ändra nånting! :) I love it! du är så himla duktigt!



ovh klockan går alldeles rätt :)



Nice pankaks tårta!



Saknar dig så himla mycket vännen! <3

2009-05-13 @ 19:00:30
Postat av: Svennis

Jag älskar pannkakstårta och den ser riktigt god ut!

2009-05-14 @ 11:37:52
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0