Promenad

Åkte in till sköna gröna enköping idag till elin, vi var båada skapligt hungriga så bestämde oss (elins förslag) att gå till pappilon på en gång för att äta en god lunch. Dom har ju massa god mat att välja bland, får börja gå dit oftare. Mys stämpel med bra musik. Innan har de endast varit kakel som gällt för mig. Men man måste ju våga pröva något nytt ibland, right? haha.

Sen var vi hos elin ett tag och inväntade milla som slutat jobba. Vi gick på en timmes promenad, powerwalk om ni frågar mig! ha. nyttigt, nyttigt. Hmm någon som tror jag kommer orka ut och springa ikväll också? ja, mirakel sker ju! Nu ska jag bara ta det lugnt resten av min lediga dag. njuta.


/g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0