Valborg.

Vädret, värmen & solen hade inte kunnat blivit bättre i går (VALBORG!) Jag började dagen med att ligga ett tag i solstolen på verandan och sola i det underbara härliga vädret!! Sen åkte jag & elin in till uppsala, där vi bla skulle höra hennes bror sjunga:) Det var, som alltid, proppfullt i economikum parken!! efter några timmar drog vi hem igen, eftersom vi skulle ladda inför GRILLNINGEN, på kvällen hos elin&sebbe i nya lyan. Sebbe stod för grillmästar "rollen" & gjorde ett mycket bra jobb! Alla hade med sig kött som grillades ute på deras balkong i solnedgången, mys-stämpel på hög nivå! För min del, årets första grillning.. Som avnjöts med potatissallad, minitomater & en cider. Vi grilla, åt, chilla osv.. Sen efter mycket(!!)  om & men, så drog hälften av oss till joar, eftersom, (till vår stora besvikelse) olles var stängt.....

"dagen efter" var det nog ännu varmare, & så fort jag kommit hem så slängde jag mej på verandan igen och stektes i (av) solen:) eftersom jag skulle börja jobba kl 16 så ville ja sova lite i solen och vila upp mej innan det var dags! Men var ju storhelgs OB på jobbet idag eftersom det är 1.a maj=röd dag, så de tackar jag inte nej till. mooneey.!

dags för film.
/g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0