workaholic?

Ingen kommer se något av mig idag utanför jobbets väggar! och jag kommer inte se skymten av någon annan utanför heller för den delen. haha, vad hemskt det lät. Men det låter nog värre än vad det är. Jag  jobbar nämligen 7-21 idag/kväll. Med en timmes rast totalt. Många timmar, men känns inte som något problem alls! jag är på världens bästa jobb-humör, jag är full av energi och känner inte av den jobbiga tröttheten som jag kan göra ibland.  Jobbar dessutom med Johanna idag! kan det bli bättre? tror inte det!

Jag jobbar redan full-tid den här månanden men ändå sitter jag o fiskar efter mer tider. för att få mer timmar in på månaden, jag är inne i något slags jobb mania! Men det är väl bara bra, I guess?:) Jag är påväg att bli en workaholic! haha! Ne, nu måste ja jobba. slut på rast, dags för lunch!

/g


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ändrar ;)

Vilken fin blogg design du har! du har inte lust att hjälpa mig lite?

Jobba inte ihäjl dig gumman!

pusss <3

2009-05-07 @ 21:48:06
Postat av: Anonym

2009-05-07 @ 21:48:25
Postat av: Mia-Fia

BRA snuttan! mycke jobb vill vi ha! ;) för vi ska ROUND THE WORLD! ;D



PUSSPUSS!<3

2009-05-08 @ 09:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0